
Gerda Klooster, directeur van Klooster Reizen, vertelde donderdag in een uitzending van RTV Noord hoe zij met haar bedrijf in deze tijden het hoofd boven water houdt. ‘Ik houd me er aan vast dat we straks weer andere tijden krijgen, en mensen dan heel graag op vakantie willen.’
Klooster Reizen is op dit moment vooral druk met het te woord staan van klanten. ‘We draaien op volle bezetting op onze kantoren, en hebben eerst met veel moeite gezorgd dat onze klanten thuis in Nederland zijn. Er zitten nog een aantal klanten in het buitenland.’ Ook zegt Klooster te hopen gebruik te kunnen van de overheidssteun zodat zij mensen in dienst kan blijven houden.
‘Op dit moment proberen we echt een luisterend oor te zijn voor de klant. We zijn meer hulpverlener dan een reisbureau.’ En dat mensen op dit moment niet bezig is met vakantieplannen maken begrijpt Klooster erg goed. ‘Dat is logisch. Gezondheid, en dus thuisblijven, is op dit moment het allerbelangrijkst. Daar past nu geen vakantie bij. Wij hebben onze blik meer op straks. Als de ellende voorbij is en mensen weer graag nieuwe plannen willen maken.’
beeld: Klooster Reizen
[…] Klooster: ‘We zijn een luisterend oor voor de klant’ Lees hier het […]