
Van 22 januari tot en met 25 januari transformeert het ATPI-kantoor op Schiphol-Rijk tot een NDC- bootcamp, waar business travel consultants van ATPI worden uitgedaagd door KLM en Amadeus met de nieuwste inzichten en vaardigheden.
Tijdens de vierdaagse NDC Challenge krijgen de deelnemende business travel consultants de kans om diep in de wereld van NDC te duiken. Workshops, geleid door experts van KLM, Amadeus en ATPI, bieden een unieke gelegenheid om de NDC-technologie vanuit verschillende perspectieven te begrijpen en toe te passen.
Tijdens de workshops zullen de NDC-experts van KLM, Amadeus en ATPI trainingen verzorgen, waarin deelnemers hun grafische modulekennis vergroten, inzicht verwerven in tariefstructuren en ontdekken hoe ze boekingen op een andere manier kunnen beginnen. Deze praktische kennis stelt ATPI business travel consultants in staat hun klanten nog beter te adviseren en hen te begeleiden in het dynamische landschap van zakenreizen.
“Met veel enthousiasme lanceren wij samen met KLM en Amadeus de NDC Challenge. Ons uitgebreide vierdaagse programma belooft niet alleen een unieke leerervaring te bieden, maar biedt ook de gelegenheid om ideeën en ervaring uit te wisselen en samen te werken aan de toekomst van zakenreizen,” Helen van Berkel – Managing Director ATPI Benelux.
ATPI kijkt uit naar een veelbelovende toekomst, waarin de opgedane kennis en samenwerking hen in staat stelt te blijven innoveren en anticiperen op de behoeften van de zakenreisindustrie.