
Een groot deel van consumenten laat hun keuze in reisorganisatie afhangen van de betaalmogelijkheden die aangeboden worden. ‘Als de gewenste betaalmethode niet beschikbaar is, annuleert tot 40% van de consumenten hun boeking’, vertelt Martijn van der Haak, Business Development Manager van Buckaroo. ‘Consumenten willen steeds meer vrijheid in hoe en wanneer ze betalen.’
Achteraf betalen of gespreid betalen (Buy Now, Pay Later) zijn betaalmethoden die in de reisindustrie steeds populairder worden. Deze betaalmethoden geven consumenten de mogelijkheid om reiskosten zoals tickets en accommodaties toegankelijker te maken. Dit vermindert winkelmand verlaters en verhoogt de gemiddelde transactiewaarde. Het is een aantrekkelijke optie voor consumenten die op het moment van boeken niet het volledige bedrag kunnen of willen betalen. Ook voor reisorganisaties hebben deze betaalmethoden het voordeel dat ze een gegarandeerde betaalmethode zijn. Dit betekent dat het volledige aankoopbedrag gegarandeerd aan de ondernemer wordt uitbetaald, waardoor zij geen risico lopen.
Buckaroo ondersteunt bedrijven in de reisindustrie door het bieden van diverse en flexibele betaaloplossingen die een bredere klantengroep aantrekt . ‘Wij zorgen ervoor dat reisorganisaties alle tools in handen hebben om betalingen zo soepel mogelijk te laten verlopen, met als doel om klanttevredenheid te verhogen en conversie te optimaliseren’, sluit Van der Haak af.
Bezoek Buckaroo.nl om meer informatie te vinden over betaalmethoden in de reisindustrie.