
BB Capital Investments heeft een meerderheidsbelang verworven in Personal Touch Travel. Dat maken beide partijen vandaag bekend. De investering en expertise van de Haagse investeringsmaatschappij zal worden ingezet voor groei en innovatie.
Foto: Nancy (BBC), Saskia (PTT), Thea (PTT), Jana (BBC) en Arjan (PTT).
Personal Touch Travel werd in 2006 opgericht door Harry Aarsse als eerste Nederlandse franchiseorganisatie voor zelfstandige reisadviseurs vanuit het idee dat ‘stenen’ reisbureaus hun langste tijd hebben gehad. In het jaar waarin Harry Aarsse na 18 jaar met pensioen gaat, wordt het beste jaar ooit gerealiseerd met inmiddels bijna 150 aangesloten ZRA’s en de hoogste omzet sinds het bestaan.
Personal Touch Travel en BB Capital zijn gecommitteerd om samen de groeiambities verder vorm te geven. Het volledige management team, onder leiding van Arjan Kastelein, die sinds 2016 de rol van algemeen directeur vervult, blijft aan boord.
Met het nemen van het meerderheidsbelang is de toonaangevende positie van Personal Touch Travel gewaarborgd, aldus Kastelein. “Voor de franchisenemers verandert er niks, echter kunnen we samen met BB Capital onze doelstellingen in onder andere technologie verder uitbouwen”. “Personal Touch Travel biedt veel maatwerkreizen aan de klanten en het verbeteren van de efficiency is dan essentieel”, vult Saskia Veenhuijs aan die sinds het begin van Personal Touch Travel werkzaam is binnen het bedrijf.
Arjan Kastelein, algemeen directeur Personal Touch Travel: “Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe samenwerking. Gezamenlijk hebben we prachtige doelstellingen geformuleerd en ik ben overtuigd dat we het merk Personal Touch Travel en onze aangesloten franchisenemers daarmee nog sterker maken.”
Harry Aarsse, oprichter Personal Touch Travel: “Vijfenzestig is een mooie leeftijd om iets anders te gaan doen. Ik ben dan ook zeer verheugd dat onze onderneming nu kan profiteren van de expertise en inbreng van BB Capital. Zij overtuigen met hun professionele werkwijze. Ik vertrouw erop dat BB Capital gaat zorgen voor veel toegevoegde waarde voor zowel onze reisadviseurs als onze klanten.”