
Sunweb Group en Transavia hebben hun vakantiegangers vrijdag in het zonnetje gezet. De thuiskomende reizigers van Transavia vlucht HV 1041 van Heraklion naar Amsterdam werden ontvangen met speciale tulpen bij aankomst op Schiphol.
De tulp staat symbool voor de gezamenlijke visie, hechte samenwerking en gedeelde duurzame ambities. Speciaal voor het 60-jarig jubileum van Transavia is deze unieke tulp, genaamd ‘Premier Amour’, ontwikkeld. Wat begon als een gedeeld doel – vakantiegangers een zorgeloze en betaalbare vakantie bieden – is uitgegroeid tot een strategische samenwerking waarin innovatie en klantbeleving centraal staan, zegt Transavia.
Daarbij spelen de klanten van beide bedrijven de hoofdrol. Zij vormen het hart van deze samenwerking.
Het is geen toeval dat de tulpen juist bij deze vlucht worden uitgedeeld: het vliegtuig dat deze vlucht uitvoert, was namelijk de Boeing 737-800 van Transavia met speciale Sunweb-kleurstelling. Het design hiervan, onthuld op 15 april en in-house ontworpen door Sunweb, weerspiegelt de dynamische en zonnige uitstraling van de reisorganisatie. Dit specifieke vliegtuig zal tot en met eind oktober dagelijks twee vluchten per dag uitvoeren naar populaire Sunweb vakantiebestemmingen zoals Egypte, Turkije, Gran Canaria en diverse Griekse eilanden.
‘We zijn trots om onze samenwerking met Transavia op deze kleurrijke manier te vieren’, zegt Mieke De Schepper, CEO van Sunweb Group.
‘Met de tulpen zetten we onze vakantiegangers letterlijk in het zonnetje én laten we zien waar wij samen voor staan: groei realiseren met oog voor duurzaamheid. Sunweb Group investeert in concrete oplossingen om de uitstoot van vliegtuigen te verminderen. Zo leidde onze inzet voor duurzame vliegtuigbrandstof (SAF) vorig jaar tot een reductie van 602 mT aan broeikasgasemissies. Voor een langetermijneffect ondersteunen we onderzoek en innovatie naar schonere alternatieven, zoals elektrisch en waterstof aangedreven vliegen. We kijken ernaar uit om dit waardevolle partnerschap voort te zetten en zo nog veel meer Nederlanders een zorgeloze en betaalbare vakantie te bieden.’
Marcel de Nooijer, CEO van Transavia, vervolgt: ‘Dit jaar vieren we een bijzondere mijlpaal: 60 jaar Transavia. Van onze allereerste vlucht tot de miljoenen passagiers die we sindsdien hebben mogen verwelkomen, hebben we altijd ingezet op vernieuwing, toegankelijkheid en een vleugje Hollandse trots. Onze visie op de toekomst is helder: blijven verbinden, vernieuwen en vooral doen waar we in uitblinken, namelijk mensen samenbrengen en hen laten genieten van prachtige momenten. Wat je aandacht geeft, dat groeit. Daarom vieren we 60 jaar Transavia vandaag ook samen met onze businesspartner Sunweb Group. Ik ben trots dat we op Sunweb Group kunnen rekenen in onze reis naar verduurzaming en ben overtuigd dat onze samenwerking een cruciale rol speelt in het behalen van onze ambitieuze doelstellingen’
Geef een reactie