
D-reizen heeft 22 Valentijnkoppels een driedaagse trip naar Parijs cadeau gegeven. Via social media schreef de reisbureauketen een wedstrijd uit met de vraag ‘Met wie zou jij het liefst een ‘bus-schuitje willen eten tijdens het Valentijnsweekend?’
De winnaars van de prijsvraag werden vrijdagmorgen door Robert ten Brink (All you need is love) uitgezwaaid. Uit alle inzendingen werden de meest bijzondere, grappige en ontroerende verhalen gekozen. De geliefden zijn met een luxe ‘Love Bus’ naar de stad van de liefde gebracht.
D-reizen viert dit jaar haar 50-jarig bestaan. ‘Deze actie kenmerkt de persoonlijke service en de warme en gezellige sfeer van de organisatie’, zegt een woordvoerder. ‘In de bus wordt de liefde in de breedste zin van het woord gevierd. Dat Valentijn symbool staat voor liefde in het algemeen bleek uit de vele inzenders, die naast hun geliefde ook hun moeder, zus of goede vriendin in het zonnetje wilden zetten. Zo zijn er bijvoorbeeld twee hartsvriendinnen aan boord die samen ruim honderd kilo gewicht kwijt zijn geraakt en in de Franse hoofdstad nieuwe kleren willen shoppen.’
Met de prijsvraag via social media had D-reizen een groot bereik. Er waren meer dan 2.000 inzendingen.