
Ryanair noteerde in februari 28 procent meer klanten. 7,4 Miljoen klanten maakten gebruik van de diensten van de airline. De bezettingsgraad steeg met 4 procent naar een totaal van 93 deze maand.
Kenny Jacobs, marketingmanager bij de airline, legt de stijging van de klanten en bezettingsgraad uit: ‘Het is te wijten aan onze lagere tarieven, onze sterke voorwaartse boekingen en het aanhoudende succes van het ‘Always Getting Better’ klantenservice programma.’
Kenny Jacobs, marketingmanager bij de airline, legt de stijging van de klanten en bezettingsgraad uit: ‘Het is te wijten aan onze lagere tarieven, onze sterke voorwaartse boekingen en het aanhoudende succes van het ‘Always Getting Better’ klantenservice programma.’
Het jaarlijkse verkeer tot februari groeide met een stijging van 17 procent tot 104.6 miljoen klanten. Ook ligt het volgens Jacobs aan de serviceverbeteringen van Ryanair. ‘Denk bijvoorbeeld aan onze nieuwe website, app, maar ook de nieuwe crew-uniformen en verbeterde catering aan boord.’