
Het Curaçao Toeristen Bureau (CTBE) nodigde in het New Babylon Meeting Center in Den Haag zo’n vijftig reisagenten, medewerkers van ota’s en van touroperators en airlines uit voor het ‘Right Now In Curaçao’ event. Met de nieuwe campagne zet het verkeersbureau in op een persoonlijkere aanpak.
‘Je kunt alle informatie opsommen, maar dat blijft minder snel hangen. Daarom vertellen wij onder het mom ‘Dit is mijn Curacao’ onze belevenissen, ervaringen en herinneringen uit het land’, aldus Kyara Wanga van het CTBE. Tijdens de inspiratiesessie in Den Haag werden de deelnemers getrakteerd op Curaçaose gerechten bereid door een Curaçaose Master Chef Holland, een storytelling van acteur Anton de Bies en op inspiratiesessies met hotelpartners, waaronder Avila, Lions Dive en Hilton.
Op de foto: Mariska Fortes (marketing coördinator EU), Kyara Wanga (Press & PR) en Stefanie van der Wulp (Sales & Events) van het Curaçao Toeristen Bureau.