
Elk bedrijf probeert een oplossing voor zijn klanten te creëren. Bij EURAM zijn we daar dagelijks mee bezig. Zo proberen we features toe te voegen aan onze website EURAM Creative Packaging op verzoek van de gebruikers. Maar naast technologie zijn er ook andere wensen.
We herinneren ons allemaal de bosbranden in de USA en Canada vorig jaar. Dan blijkt maar weer eens wat een uitdaging het is om support te geven op 10.000 kilometer afstand. Dit triggerde ons om op zoek te gaan naar een betere oplossing voor de USA en Canada. Die hebben we gevonden in de vorm van On Spot-support. Letterlijk dus support ter plekke voor Nederlandse consumenten die met EURAM-producten op reis gaan.
Hoe fijn is het om als reiziger een lokaal gratis nummer te kunnen bellen, met iemand te spreken die alles weet over jouw reis (met toegang tot EURAM’s website) en de situatie ter plekke kan inschatten en meehelpt met oplossingen. Deze week introduceerde EURAM de On Spot-support en de reacties zijn zeer positief. Maar… laten we met zijn allen hopen het zo weinig mogelijk nodig te hebben!
Vincent Hekkert
Business Development Director EURAM