
Corendon start via haar eigen website met het verkopen van zeecruises en Formule 1 reizen. Hiermee wordt het huidige cruise- en F1 aanbod van Stip Reizen, sinds 2016 onderdeel van Corendon, vanaf nu via twee labels verkocht. Stip Reizen is al jaren succesvol op deze nichemarkten. Dat Corendon als merk nu zelf deze markten ook aanboort, is onderdeel van de strategie om deze producten ook aan te bieden in België en Denemarken. De naam Corendon is daar namelijk al gevestigd en Stip Reizen niet.
Debora de Roos, directeur Marketing Corendon: “Met Stip Reizen gaan veel Formule 1 fans en cruise-liefhebbers ieder jaar op vakantie. Trouwe Stip klanten kunnen gewoon bij Stip Reizen hun vakantie blijven boeken aangezien het merk niet verdwijnt. We bieden deze reizen nu echter óók via onze Corendon kanalen aan, zodat niet alleen Nederlanders maar ook onze buitenlandse klanten van dit mooie aanbod kunnen genieten. De volgende stap is dat we cruises gaan aanbieden zonder vliegticket, zodat onze klanten zelf kunnen bepalen waar ze willen opstappen.
|
|