
NDC is al niet meer weg te denken uit de reiswereld, maar toch zijn er nog genoeg onduidelijkheden weg te nemen. Vol animo zijn ATPI, Amadeus en KLM maandag van start gegaan met een vierdaagse NDC- bootcamp.
Het primaire doel is bovenal kennisuitwisseling om zo optimaal gebruik te kunnen maken van de steeds verder ontwikkelende NDC-technologie. ‘NDC is de toekomst en daar willen we volop klaar voor zijn’, aldus Monique Verdonk van ATPI.
New Distribution Capability is zoals bekend ooit uitgerwerkt door IATA en is al zeker een decennium in ontwikkeling. Desalniettemin ligt in de lijn der verwachting dat NDC zich steeds verder zal verbeteren en nog meer een onmisbare schakel zal zijn tussen airline en zakenreisspecialist.
(foto: een van de informatie-sessies)
Mede daarom worden komen zeker vijftig business travel consultants van ATPI deze week op informatieve maar ook gezellige manier bijeen met vertegenwoordigers van KLM en Amadeus. ‘Het is goed en fijn om de collega’s weer even op kantoor te hebben, dat is een bijkomend voordeel ja’.
Foto boven Moninque Voorneman en Monique Verdonk van ATPI.