
Klanten van Beter-uit en DrieTour kunnen sinds kort een gepersonaliseerde reisbrochure op maat aanvragen. Op die manier beschikken ze altijd over het meest actuele aanbod, beschikbaarheid en prijzen op het moment dat zij zelf behoefte hebben aan vakantie.
De High Flight Group, marktleider op het gebied van christelijke reizen, waarvan Beter-uit en DrieTour deel uitmaken, claimt de eerste in de branche te zijn die deze mogelijkheid biedt. Louis Frankenhuis, algemeen directeur van de High Flight Group, heeft het concept van de persoonlijke reisgids ontwikkeld.
‘De reisbranche is sterk afhankelijk van de steeds wisselende behoeftes van de klant. Het hele jaar worden reizen aangeboden, die passen bij de actualiteit van het moment. Een hoge flexibiliteit in het reisaanbod vraagt ook om een nieuwe wijze van communiceren’, zegt CEO Jan van den Bosch van High Flight Group.
Klanten kunnen via de website van de labels een aantal criteria aanvinken waaraan hun vakantie dient te voldoen. De persoonlijke brochure wordt dan na een paar dagen thuisbezorgd.
Volgens Van den Bosch timmert zijn bedrijf hard aan de weg om de hedendaagse consument op zijn wenken te blijven bedienen. ‘Met een nieuwe website, een nieuw boekingssysteem en nu ook de mogelijkheid om een gepersonaliseerde reisgids aan te vragen, spelen we in op de behoeftes van de klant.’
De High Flight Group omvat diverse reislabels, zoals Beter-uit, DrieTour, MCT Reizen, PCOB- en NCRV reizen, die onder andere actief zijn op de christelijke markt. Daarnaast heeft de High Flight Group een aantal eigen identiteitsgebonden vakantieparken in het buitenland.