
Brand USA heeft officieel zijn eerste Europese roadshow gelanceerd: The Great USA Road Trip Europe. In aanloop naar de honderdste verjaardag van de legendarische Route 66 in 2026 reist deze roadshow langs meerdere Europese steden om de magie van Amerikaanse roadtrips tot leven te brengen voor belangrijke spelers in de toeristische sector.
Na succesvolle tussenstops in Spanje, Italië, Zwitserland en Duitsland was het gisteravond de beurt aan Nederland. In Amsterdam namen meer dan 110 professionals uit de reisindustrie deel aan het evenement, waaronder touroperators en reisbureaus. “Terwijl we deze reis door Europa voortzetten, brengen we niet alleen de magie van de Grote Amerikaanse Roadtrip tot leven, maar versterken we ook de connectie tussen Amerikaanse bestemmingen en Europese reizigers die op zoek zijn naar onvergetelijke en authentieke ervaringen.” aldus Jennifer Tong (Senior Director International Public Relations bij Brand USA). “We nodigen reizigers uit om de diversiteit van de Verenigde Staten te ontdekken, van adembenemende panoramische routes en bruisende steden tot verborgen parels die wachten om verkend te worden.”
Iconische routes
“United Airlines is verheugd om samen te werken met Brand USA bij de lancering van The Great USA Road Trip Europe-campagne, waarin enkele van de meest iconische routes en schilderachtige wegen in de VS worden uitgelicht,” aldus Rudy Horn, (Country Sales Manager Nederland, United Airlines). “Voor de zomer van 2025 zijn we trots om vijf dagelijkse non-stopvluchten van Amsterdam naar de Verenigde Staten aan te bieden, zodat onze klanten een brede keuze hebben en naadloos kunnen doorreizen naar meer dan 180 bestemmingen in de VS.”
Belangrijke markt
“De Great USA Road Trip Roadshow biedt een unieke kans om met onze Europese partners in contact te komen en de diverse en onvergetelijke roadtripervaringen in de Verenigde Staten onder de aandacht te brengen,” aldus Jackie Ennis (Vice President Global Trade Development bij Brand USA). “We zijn verheugd om dit initiatief naar Nederland te brengen, een belangrijke markt voor reizen naar de VS, en om de relaties tussen de Europese reisindustrie en Amerikaanse bestemmingen verder te versterken.”
Lees binnenkort meer in TravMagazine.
Geef een reactie