
Onlangs reisden wij af naar Malta voor een incompany studiereis. Mijn reisgenoten waren de top Travel Counsellors uit Nederland en België uit verschillende categorieën zoals Beste Nieuwkomer en Hoogste Klanttevredenheidscore. Buiten het feit dat we voortreffelijk zijn gehost door Malta Tourism Authority in samenwerking met Air Malta, onderstreept deze jaarlijks terugkerende studiereis altijd heel goed waar onze community voor staat; het delen van kennis en tips & tricks, het opdoen van inspiratie en nieuwe herinneringen maken met elkaar.
Het is bijzonder en interessant om te zien hoe Travel Counsellors onderling elkaar willen helpen te groeien als ondernemer en hoe men daarin niet schroomt elkaar om hulp te vragen of aan te bieden. Zeker tijdens een studiereis als deze gebeurt dit heel organisch. Als onderneming vinden we het van belang om een sterke community neer te zetten. Het is dan ook mooi om te zien dat dit niet alleen mede gedragen wordt door onze Travel Counsellors, maar ook echt intrinsiek onderdeel is van het DNA. Laten we eerlijk zijn; in deze tijd van individualisme willen mensen juist graag ergens bij horen. Als je dat als onderneming vanuit kernwaarden weet te faciliteren dan heb je een succesformule in handen, is mijn bescheiden mening tenminste.
Milka van Dam