
Op 9 januari stonden wij weer keurig met onze EURAM-stand op de Vakdag. Dit jaar deden we er iets naast. EURAM was gevraagd 2 workshops te verzorgen. Let’s do it… dachten we en vol goede moed creëerden we de Workshop De Ultieme Offerte.
Op basis van vrije inloop, dus we hadden geen idee wat we konden verwachten. Een half uur voor tijd liep ik naar het theater vanaf onze stand. En wat trof ik daar aan… niemand! Een compleet lege zaal. De moed zonk me in de schoenen. Waren er geen reisprofessionals met interesse in de ultieme offerte? Zelfs EURAM’s CEO, zeer optimistisch ingesteld, werd sceptisch: ‘Zou dit wel werken Vincent?’ Maar wat daarna gebeurde overtrof onze verwachtingen. Tien minuten voor aanvang kwam ik terug en de zaal was vol!
Tijdens de workshops bleven er mensen binnenkomen die uiteindelijk tegen de achterwand moesten staan. Onze belangrijkste boodschap was: co-creatie. Samen met je klant een offerte maken, leidt tot een veel sneller en beter resultaat. Stop denken in aannames! Na de workshops toonden veel reisprofessionals aandacht voor onze digitale offerte. Kwam alles toch nog goed!
Vincent Hekkert
Business Development Director EURAM