
Onder de naam de Jong Intra Inside lanceert de Jong Intra Vakanties deze maand een magazine speciaal voor reisagenten.
De uitgave verschijnt vier keer per jaar en wordt verspreid onder alle reisagenten in Nederland en België, zeggen Sarena Zijlmans (Retail Executive) en Tineke Boele (Retail Manager).
Waar komt het idee voor de Jong Intra Inside vandaan?
‘Het idee ontstond tijdens een bijeenkomst met reiscollega’s. We zoeken altijd naar mogelijkheden om ons productnieuws en andere relevante onderwerpen te kunnen delen. Dat doen we via (email)nieuwsbrieven en de Facebookpagina ‘Salesteam de Jong Intra Vakanties’. En nu hebben we er een papieren versie aan toegevoegd. De Jong Intra Inside biedt reisagenten de kans om even zonder telefoon of computer te ontspannen en tegelijkertijd op de hoogte te blijven van wat er speelt bij de Jong Intra Vakanties.’
Wat kan de lezer verwachten?
‘Het magazine is een combinatie van productinformatie en luchtige, persoonlijke verhalen. Zo is er aandacht voor onze nieuwste reisproducten, maar zijn er ook persoonlijke verhalen van het team. In de eerste versie staat bijvoorbeeld een dubbelinterview met Maaike (van der Windt, red.) en Sarena. Ook in de volgende edities komen collega’s aan het woord die veel contact hebben met reisagenten. We willen het magazine makkelijk leesbaar en toegankelijk maken, met onder andere een woordzoeker en andere speelse elementen. Het is dus niet alleen informatief, maar ook vermakelijk.’
Hoe wordt de Jong Intra Inside verspreid?
‘We zorgen ervoor dat het magazine bij alle reisbureaus en partners terechtkomt. Het eerste nummer is op 17 december verstuurd, zodat reisagenten net voor de drukke feestdagen een exemplaar ontvangen. Dit biedt hen een momentje van ontspanning en inspiratie tijdens een hectische periode.’
Wat hopen jullie met de Jong Intra Inside te bereiken?
‘De Jong Intra Inside biedt waardevolle informatie over producten, diensten en ontwikkelingen binnen de Jong Intra Vakanties. We willen inspiratie en informatie combineren met een persoonlijke touch. Hiermee onderstrepen we één van onze belangrijkste kernwaarden: aandacht voor elkaar. Voor de volgende editie, die in februari uitkomt, staan we open voor tips, opmerkingen en andere ideeën van agenten. Suggesties zijn welkom.’
Foto: Tineke Boele en Sarena Zijlmans met het eerste exemplaar van de Jong Intra Inside.