
Dit is een Premium artikel, bedoeld voor abonnees van TravMagazine.
Nog geen abonnee? Nu tijdelijk 30% korting op onze abonnementen!
OF
Log in als abonnee
Ik heb ook n reis geboekt via d-reizen; georganiseerd door FTI. Heb n mail ontvangen dat er voor alsnog gezocht wordt naar n oplossing; t betreft vetrek eind juli. Nu moet ik de restbetaling overmaken maar is dit wel veilig? Ik heb d-reizen hierover gemaild maar nog geen reactie helaas….
Als D Reizen net zo handeld als toen dan kan je na je geld fluiten heeft ons 600 euro gekost sterkte voor de gedupeerden
Goedemorgen,
Wij zouden 9 juni naar Ibiza vertrekken, maar via d-reizen kregen wij maandag te horen dat de reis geannuleerd is. Als wij bij Transavia kijken staat de reis nog gewoon open met vertrek 9 juni. Wij hebben al een aantal mailtjes naar d-reizen gestuurd, maar krijg geen duidelijk antwoord.
Ook nog steeds geen mail gekregen naar de Nederlands vertaalde site van FTI om geld terug te vorderen nog niet ontvamgen. Wij snappen dat er veel geregeld moet worden door de reisbureau, maar het zou een hoop schelen, als er meer en duidelijkere antwoorden zou staan bij de veel gestelde vragen link. Ik krijg hier erg veel stress van.
Beste Trudy,
Begrijpelijk dat je met veel vragen zit. We proberen je zo snel mogelijk van informatie te voorzien, maar zijn ook afhankelijk van de informatie die door FTI, DRSF en de curator bekend wordt gemaakt.
Voor jouw door FTI geannuleerde reis hebben we een oplossing, daar hebben we je ook een e-mail over gestuurd. Als je ons een mail stuurt t.a.v. Stephanie n.a.v. het bericht op Travmagazine dan neem ik contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Stephanie van D-reizen
Een reis geboekt via vakantiediscounter. Zondag geboekt, maandag failliet! Ik zou de rest nog moeten betalen voor 15-6. Maar dan moet ik voor die tijd wel gehoord hebben of onze vakantie op 29-7 wel doorgaat… Edwin
Hier idemdito, aanbetaling hadden we al gedaan. Rest bedrag moet nog betaald worden voor 15/6, De reis stond gepland voor 28/7, Uiteraard betalen we pas als er duidelijkheid is zwart op wit, Helaas is vakantiediscounter niet zo actief als andere organisaties als ik het zo een beetje lees.
Waarom hebben sommige mensen wel een mail gehad voor het terug vragen van hun geld en andere niet
Via Suntip Thailand geboekt. Netjes op de hoogte gesteld binnen 2 uur.
Vandaag om kunnen boeken naar andere reis. Nu maar voor de Canarische eilanden gekozen en zo alvast een deel van de betaalde centen veilig gesteld.
Rest bedrag wordt zsm uitbetaald.
Vervelend allemaal maar is niet het eind van de wereld. Sterkte aan alle betrokkenen.
Ik zou 11 juni naar Thailand, ook mijn vakantie is geannuleerd. D reizen wil mij ook niet compeseeren. Nu moet ik 3 weken thuus blijven. Het is niet mijn schuld dat D reizen mijn pakketreis heeft overgedragen naar FTI.
Beste Piet,
Ik neem maandag even contact met je op. We hebben zeker een oplossing voor je.
Met vriendelijke groet,
Stephanie van D-reizen
Ook ik heb nog geen reactie van D reizen gehad. Gehele vakantie l betaald. Dus ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug. Op hun site kan je dus gewoon nog dezelfde vakantie boeken raar he.Volgens ANVR zou het reisbureau moeten zorgen voor een alternatief.
Beste G,
Op onze website vind je het aanbod van verschillende reisorganisaties, dus kan het heel goed zo zijn dat we voor jouw reisperiode nog vakanties aanbieden naar de door jou uitgezochte accommodatie. We hebben iedereen met een reis bij FTI gemaild. Als je reageert op die mail en verwijst naar jouw post onder dit artikel op Travmagazine dan zorg ik dat je met iemand van ons in contact komt om te kijken naar de mogelijkheden.
Met vriendelijke groet,
Stephanie van D-reizen
Wij hebben ook geboekt via vakantie discounter voor een reis naar side op 11 juni.
Enkelt mail gehad dat fti failliet is gegaan.
Nu ik al die horror verhalen lees over mensen die het hotel niet ingelaten worden of dubbel moeten betalen vreselijk het zou je maar gebeuren!
Ik weet dus ook nog niks…😰
Eerste vakantie na 10 jaar en dan dit …
Wij moeten nog op vakantie naar Turkije geboekt bij vakantiediscounter via fti,maar hoor en lees vreemde verhalen dat fti niks heeft betaald.dus dan kan je 2 x betalen,1e x aan fti de 2e x aan de hotel eigenaar maar wie geeft ons de zekerheid dat we op vakantie kunnen en daar heen vliegen.heb een mailtje gekregen dat fti faillissement heb aangevraagd maar ze kunnen nix zeggen of je op vakantie kan of niet.maar sommige mensen hebben ook nog extra kosten gemaakt voor long parking.wij zouden het graag op tijd willen weten,want we moesten toch op tijd de vakantie betalen.laten fti maar ook op tijd weten of alles doorgaat.
Wij hebben overigens geboekt en ook geheel betaald aan D-Reizen.. zouden 18 juni vertrekken op vakantie. nog geen enkele info gekregen verder.. je leest overal verschillende verhalen over dat het ook niet verstandig is om een nieuwe vakantie te boeken voor het geval dat de vakantie toch nog wel door kan gaan en je dan met 2 vakanties zit..?
Beste Brenda,
Al onze klanten hebben inmiddels een mail gehad. Als je daarop reageert met jouw vragen en je daarbij verwijst naar jouw post onder dit artikel, dan neem ik even contact met je op.
Groet,
Stephanie van D-reizen
wij zouden 18 juni vertrekken op vakantie. nog geen enkele info gekregen verder.. je leest overal verschillende verhalen over dat het ook niet verstandig is om een nieuwe vakantie te boeken voor het geval dat de vakantie toch nog wel door kan gaan en je dan met 2 vakanties zit..?
We hebben een pakketreis geboekt en vertrekken op 27/6 naar Cuba , kunnen we nu een andere reis gaan boeken want heb hetzelfde hotel gevonden , alleen 2 dagen eerder ! Maar zolang we niets weten betreft de reis via FTI kunnen we niets ! Maar we hebben daar wel los een auto en andere B&B ‘s geboekt buiten het pakket om , dus zouden wel graag snel iets willen weten , hoe nu verder , maar bij D reizen kom je er niet door op dit moment ! Hoe wordt dit opgelost door D reizen ?
Beste Monique,
De wachttijden zijn wat langer dan gemiddeld, maar we zijn zeker bereikbaar. Ik kan zonder gegevens jouw boeking niet inzien en je niet verder helpen. Wil je via contact op onze website een contactformulier invullen met als onderwerp FTI t.a.v. Stephanie n.a.v. artikel TravMagazine? Dan neem ik even contact met je op.
Groet,
Stephanie van D-reizen
wij hebben geboekt via vakantie discounter maar ook met fti wij zouden normaal vrijdag vertrekken maar ook nog niets gehoord wij zouden van zaventhem vertrekken
Wij uit België hebben ook geboekt en betaald aan d-reizen. Vertrekdatum 13/6 . Volgens site fti zou reisbureau een oplossing moeten zoeken maar horen ook niets meer
Nou het zelfs zo erg wij komen dus gisteren aan op het hotel en worden niet binnen gelaten en ze willen hebben dat we meteen afrekenen en na contact met d reizen en allemaal loze beloften van communicatie dat totaal uitblijft, zelf een overnachting moeten betalen tegen woeker prijzen ze zouden voor alle nachten het dubbele rekenen van wat heel de vakantie gekost heeft. Maar als we niet betalen kunnen we helemaal niks en staan we op straat. En worden van geen een kant geholpen.
Beste Bart,
Wat vervelend om te lezen dat jullie bij aankomst problemen hadden in het hotel? Wil je contact opnemen via mail of telefoon zodat we jouw boeking erbij kunnen zoeken? Je mag vragen naar Stephanie en refereren aan dit artikel op TravMagazine, dan zorgen mijn collega’s dat ik je terug kan bellen.
Groet,
Stephanie
Geboekt via beachcheck prima gegaan in turkije side .
Vandaag terug gekomen nou mochten we niet mee met vliegtuig mits we 2 nieuwe tickets opnieuw kochten.nou sta je daarb echt absurd .
Beachcheck heeft direct contact op genomen met ons dus hoop op snelle afwikkeling.
Beste Marleen,
Ik kan zonder gegevens jouw boeking niet inzien en je niet verder helpen. Wil je via contact op onze website een contactformulier invullen met als onderwerp FTI t.a.v. Stephanie n.a.v. artikel TravMagazine? Dan neem ik even contact met je op.
Groet,
Stephanie van D-reizen
Ik ook via d reizen geboekt helemaal nog niets gehoord echt schandalig!
Beste Wendy,
We hebben gisteren een eerste mail gestuurd naar alle klanten die een reis geboekt hebben bij reisorganisator FTI en op korte termijn zouden vertrekken. Ik heb helaas geen contactgegevens van jou. Als je op die mail zou willen reageren met in het onderwerp t.a.v. Stephanie n.a.v. artikel TravMedia, dan hou ik de mailbox in de gaten en neem ik telefonisch contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Stephanie van D-reizen
Hallo
Mijn email adres is o0oweno0o@hotmail.com het telefoonnummer is 0653634450
Groetjes wendy heutz
Wij hebben bij d reizen een reis met fti geboekt.tot we vanmorgen gebeld werden met de medeling dat fti faillissement had aangevraagd…we gaan morgen op kantoor langs want wij willen op vakantie en hebben betaald aan d reizen wat hun verder doen met het geld is hun verantwoording….maar wij willen ons geld terug
Beste Helene,
Ik begrijp dat je al in contact bent met een van onze reisagenten. We kijken graag samen met je verder naar de mogelijkheden.
Met vriendelijke groet,
Stephanie van D-reizen