
Hubby eSim, specialist in mobiel internet, heeft Falk Rudolph benoemd tot Chief Growth Officer, Het gaat om een nieuw gecreëerde functie binnen het bedrijf, als onderdeel van de ambitieuze uitbreidingsplannen.
Rudolph studeerde International Travel & Tourism Economics in Dresden en brengt volgens het bedrijf een schat aan ervaring mee uit de reis- en toerismebranche. Hij bekleedde eerder functies bij onder meer HBX Group en HolidayTaxis Group.
Thijs van de Wijk, oprichter en CEO van de in Amsterdam gevestigde startup, licht toe: ‘Falk heeft een indrukwekkende staat van dienst van 19 jaar in sales binnen de reisbranche. Zijn eerdere successen in deze sector hebben hem voorzien van een waardevolle expertise en een uitgebreid netwerk, die naadloos aansluiten op onze strategische doelstellingen. Zijn ervaring zal van onschatbare waarde zijn bij het aangaan van nieuwe samenwerkingen en het betreden van nieuwe markten.’
Rudolph kijkt uit naar zijn nieuwe rol: ‘Het toetreden tot Hubby eSim als Chief Growth Officer markeert een spannende nieuwe fase in mijn carrière. Hubby combineert innovatie, een getalenteerd team en een sterke visie met een gebruiksvriendelijke en betaalbare wereldwijde mobiele internetoplossing. Hiermee kunnen reisaanbieders hun klanten verbonden houden tijdens hun reis. Met deze elementen zullen we Hubby positioneren als een toonaangevende speler in de wereldwijde B2B eSim-markt.’
In zijn nieuwe functie is Rudolph verantwoordelijk voor de expansie- en marktpenetratiestrategieën, het aansturen van de bedrijfsontwikkeling en het versterken van strategische partnerschappen. Zijn doel is om de gebruikersgroei en omzetgroei te versnellen.
Hubby eSim, opgericht in 2022, biedt mobiele internetoplossingen aan touroperators, OTA’s en reisagenten, die deze kunnen aanbieden aan hun klanten. De eSims van Hubby kunnen zowel als gratis extra service als betaalde upgrade worden aangeboden aan de klanten van reisbedrijven, terwijl zij hun reguliere mobiele nummers blijven gebruiken.