
Malaysia Airlines heeft haar samenwerking met AVIAREPS versterkt en uitgebreid.
De luchtvaartmaatschappij heeft de GSA-contracten met AVIAREPS voor Duitsland, Nederland, Spanje en Italië verlengd en daarnaast AVIAREPS aangesteld als vertegenwoordiger in Denemarken, Zweden, Noorwegen, België, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland.
AVIAREPS, dat actief is op het gebied van toerisme, luchtvaart en gastvrijheid met 64 kantoren in 47 landen, vertegenwoordigt de luchtvaartmaatschappij sinds 2013 als General Sales Agent (GSA).
Malaysia Airlines heeft het partnerschap nu versterkt door de bestaande GSA-contracten te verlengen en door zeven nieuwe markten toe te voegen. De lokale teams van AVIAREPS op de markten zijn verantwoordelijk voor de verkoop, marketing, reserveringen en ticketingactiviteiten van de luchtvaartmaatschappij.
Malaysia Airlines, met het hoofdkantoor in Kuala Lumpur, maakt deel uit van de Malaysia Aviation Group, met dagelijks tot 40.000 passagiers in de regio Azië-Pacific en naar bestemmingen over de hele wereld.
Malaysia Airlines is lid van luchtvaartalliantie oneworld, met 1.000 bestemmingen in 150 landen.
De luchtvaartmaatschappij is onlangs bekroond met de Best Customer Experience Award 2021.
Door de samenwerking met AVIAREPS te versterken, benadrukt Malaysia Airlines het belang van de Europese markt en blijft het investeren in Europa, zegt het bedrijf.
Foto (vlnr): Marcelo Kaiser (COO Aviation, AVIAREPS), Michael Gaebler (Chairman, AVIAREPS), Edwin Peters (Head of Sales Europe, Malaysia Airlines) en Edgar Lacker (CEO AVIAREPS).