
Dit is een Premium artikel, bedoeld voor abonnees van TravMagazine.
Nog geen abonnee? Nu tijdelijk 30% korting op onze abonnementen!
OF
Log in als abonnee
Het probleem wordt nog verergerd doordat klanten aan hun lot worden overgelaten en zelf maar moeten zorgen voor een alternatief. . Transavia is onderdeel van de grote KL/AF familie.
Nu onnodig klanten die door de afwikkeling extra boos werden en onnodig veel geld verspilt door niet zelf een en ander op te lossen
Wij hadden b.v. op 24 APRIL een groep van 30 personen die vanuit Tel-Aviv niet kon terugvliegen door de Transavia annulering. Met heel veel moeite en voor veel geld nu door ons bij KLM ondergebracht
Dit had natuurlijk via de familie veel makkelijker en goedkoper opgelost kunnen worden
En dan hadden wij er ook niet uren mee bezig dienen te zijn en wie weet hoelang op het nu voorgeschoten bedrag dienen te wachten
Wij zitten ook nog b.v. te weachten op afwikkeling voor een in Maart ingediende claim.