
Personal Touch Travel (PTT) gaat werken aan een grote restyling. Of zoals directeur Arjan Kastelein het vrijdagmiddag uitdrukte: ‘We gaan werken aan een next level.’
Belangrijk onderdeel van de restyling is een andere invulling van de merkbeleving. ‘De naam Personal Touch Travel blijft, maar verder staat niets in steen gebeiteld. We gaan volgende week van start, met een gespecialiseerd bureau en streven ernaar over drie maanden het eerste resultaat te presenteren. We willen met onze website grote stappen maken en een andere merkbeleving neerzetten. We hebben nu een wat zakelijke uitstraling. We willen meer beleving uitstralen.’
Personal Touch Travel hield vrijdagmiddag zijn drukbezochte leveranciersbijeenkomst in Maarssen, met 11 leveranciers en bijna 100 van de in totaal 120 aangesloten ZRA’s. Kastelein is nu een half jaar aan de slag als directeur van Personal Touch Travel, als opvolger van oprichter Harry Aarsse, die zich in november vorig jaar uit de dagelijkse leiding heeft teruggetrokken.
Risicoplan
Personal Touch Travel lanceerde in februari zijn zogeheten risicoplan, een voorziening waarmee aangesloten ZRA’s zich kunnen indekken tegen onverhoopte financiële risico’s, bijvoorbeeld wanneer leveranciers failliet gaan. Dat was vorig jaar het geval met Gateway en Lowcostbeds.
Voor het risicoplan, dat 20 februari in een aparte stichting werd ondergebracht, betalen ZRA’s een vast percentage over hun risicodragende omzet. Meedoen is op vrijwillige basis. ‘Wij zijn de enige organisatie die zoiets aanbiedt’, zegt Kastelein.
PTT lanceerde recent ook een eigen app, een white label-versie van de Sambasso-app.
Foto: het team van Personal Touch Travel (vlnr): Jeremy van Baggum, Saskia Veenhuijs, Lianne Schilderman, Audrey van der Werf, Arjan Kastelein, Sally Chow en Peter van Gerven.