
Op 25 januari 2025 vindt alweer de 25e editie plaats van het Reisgala. Ook deze editie zijn er belangrijke partners die zich aan het evenement hebben verbonden, waaronder Premium partner JetBlue. TravMagazine gaat in gesprek met André van der Sluis (Senior Sales Manager Benelux) over deze samenwerking.
‘JetBlue is premium partner van het Reisgala in januari 2025 omdat het een perfecte kans is om onszelf in de spotlight te zetten bij reisprofessionals en influencers. JetBlue staat bekend om luxe services zoals de “Mint”-businessclass, maar lang niet iedereen kent ons verhaal. JetBlue wil graag de zichtbaarheid in Nederland vergroten en trade partners attenderen op onze dagelijkse directe vluchten van Amsterdam naar JFK en Boston en ons full inclusive onboard product. Een prestigieus evenement zoals het Reisgala biedt hiervoor een uitstekende gelegenheid.
25-jarig bestaan
‘Daarnaast viert JetBlue haar 25-jarig bestaan, een indrukwekkende mijlpaal en reden om daar aandacht voor te vragen. Sinds de oprichting in 2000 heeft JetBlue een unieke positie opgebouwd door zich te richten op een klantgerichte aanpak, betaalbare luxe, en innovatieve diensten zoals de bekroonde Mint-klasse. Het jubileumjaar is een kans voor JetBlue om niet alleen haar succes te vieren maar ook haar toekomstplannen te delen, zoals de introductie van premium lounges op JFK en Boston Logan. Deze lounges bevestigen JetBlue’s groeiende focus op premium reizigerservaringen en het versterken van loyaliteit via het TrueBlue-programma. Hiermee onderstreept JetBlue haar positie als een toonaangevende speler in de luchtvaartsector, zowel in de VS als internationaal.’
Blijven verrassen
‘Het Reisgala biedt ons de kans om nieuwe ontwikkelingen te delen. JetBlue werkt altijd aan verbeteringen en we zijn volop bezig met veranderingen. Zo wordt het routenetwerk geoptimaliseerd, nieuwe populaire bestemmingen worden toegevoegd en wellicht openen we wel nieuwe routes naar Europa. Verder wordt onze Mint-service op meer (binnenlandse) vluchten geïntroduceerd, zodat reizigers ook binnen de VS kunnen genieten van een premium-ervaring. Dat soort verbeteringen laat zien dat JetBlue wil groeien en klanten wil blijven verrassen.’