
Na tien jaar heeft Sharmin de Vries de Aruba Tourism Authority (ATA) verruild voor haar gloednieuwe onderneming Sharing PR.
De naam Sharing PR is een combinatie van het eerste deel van Sharmin’s voornaam en het eerste deel van haar tweede naam (Ingrid). Maar de naam illustreert vooral name waar PR echt om draait: het vertellen en delen van een verhaal.
Sharmin werkte de afgelopen tien jaar als PR & Communicatiemanager voor de de Aruba Tourism Authority in de Benelux. Ook werkte zij in het verleden via een PR-bureau voor de Aruba Tourism Authority.
´Ik heb het werken voor de Aruba Tourism Authority altijd als een eer beschouwd. Het is meer dan een reguliere baan. Je vertegenwoordigt een premium bestemming, een mooi merk en een bijzondere cultuur in één. Daarnaast heb ik het genoegen gehad om zowel binnen de organisatie als daarbuiten met veel bijzondere mensen te mogen werken. Hoewel ik nauw met mijn teamgenoten samenwerkte, had ik ook een autonome functie binnen team Europa. Dat laatste smaakte naar meer en daarom ben ik nu voor mijzelf begonnen.´
Met Sharing PR richt Sharmin de Vries zich op zowel marketing- als corporate PR, content creator marketing, het schrijven van teksten en het creëren van content-strategieën. Daarbij ligt de focus zowel op de reiswereld als daarbuiten.
Geef een reactie