
Silverjet heeft voor komende winter nieuwe bestemmingen in zijn aanbod opgenomen. Het gaat om Sri Lanka, St. Barth, Anguilla en St. Eustatius.
De bestemmingen werden woensdagavond bekendgemaakt tijdens de drukbezochte derde avond van de inmiddels traditionele salesrun van de aanbieder van ultraluxe vakanties. De presentatie vond plaats in restaurant Quarte Bras in Best, waar een diner op niveau werd geserveerd. Met circa 50 reisverkopers aan tafel was de avond compleet uitverkocht.
Dat was eerder deze week al het geval tijden dinerbijeenkomsten in Apeldoorn en Zoetermeer. Donderdagavond is er een presentatie in België, waarna de week wordt afgesloten met een lunchpresentatie in Amsterdam.
Silverjet telt in Nederland en België ruim 10.000 high-end passagiers per jaar. De gemiddelde reissom is fors gestegen naar 4.230 euro per persoon. Het team van Silverjet telt 30 medewerkers in Nederland en 11 in België.
De aanbieder van luxe reizen werkt samen met meer dan 800 reisbureaus en ZRA’s Deze ontvangen een oplopende commissiestaffel van 11 tot 13 procent (al bij de derde boeking). Voor acco-only geldt een commissie van 10 procent.
Zoals altijd heeft Silverjet ook voor de salesrun van dit jaar de krachten gebundeld met enkele vijfsterren-partners. Dat zijn Rosselli AX Privilege (Malta), Hotel Baobab Suites (Tenerife), Hotel Cap. St. George (Cyprus), Hotel LUX Belle Mare (Mauritius), Hotel Madinat Jumeirah (Dubai), Hotel Vila Vita Parc (Portugal) en het verkeersbureau van Barbados, dat werd vertegenwoordigd door Kim Baljet van Check-in PR.
Suzanne Kochen, bij Explora Journeys verantwoordelijk voor de sales in Noord-Europa, verzorgde een heldere presentatie over deze nieuwe luxe cruiserederij, die zij omschreef als ‘luxe boetiekhotel op zee’.
Binnenkort meer in TravMagazine.
Foto: Medewerkers van Silverjet en vertegenwoordigers van de deelnemende partners.