
Onder de naam Sunny2go breidt Sunny Cars haar all-in formule uit met een extra service voor huurders. Het gaat om een webapp die autohuurders helpt om alles uit hun vakantie met een huurauto te halen.
Deze gratis dienst wordt vanaf 1 juli automatisch toegevoegd aan elke autohuurreservering en is gemaakt om tijdens de huurperiode nog meer service te bieden, zegt de specialist in autohuur.
De belangrijkste feature is de mogelijkheid om een telefonische conciërge in te schakelen voor tips en ondersteuning.
Met Sunny2go kan de huurder zijn vakantie met huurauto voorbereiden. Alle belangrijke informatie over de huurautoreservering zit overzichtelijk in de webapp. Ook zijn de inreisregels van het vakantieland nog eens te raadplegen en kan er een autohuurchecklist gemaakt worden.
Tijdens de huurperiode kunnen met de kaartfunctie de points of interest in de omgeving opgezocht worden. Bovendien heeft de huurder exclusieve toegang tot een persoonlijke conciërgeservice, net als in een 5-sterren hotel.
De conciërge kan bijvoorbeeld aanraden wat een goed restaurant is in de omgeving of tips geven over lokale festiviteiten. Wanneer de huurder het adres van de dichtstbijzijnde apotheek nodig heeft, dan belt hij de conciërgeservice. Maar ook voor een tip wat te doen met de huurauto op een regenachtige dag kan de huurder bij de conciërgeservice van Sunny2go terecht.
‘Zowel klanten als reisagenten zijn van ons gewend dat bij Sunny Cars alles tot in de puntjes geregeld is. Alle verzekeringen zijn inclusief en de klant een zorgeloze autohuurervaring bieden, staat altijd voorop’, zegt Hans Knottnerus, Managing Director Sunny Cars Netherlands, Belgium & France.
‘Met Sunny2go nemen we een volgende stap als aanbieder van zorgeloze autohuur. We zijn hiermee ook tijdens het gebruik van de huurauto aanwezig en helpen de huurder om alles uit zijn vakantie met een huurauto te halen.’
Sunny2go wordt automatisch toegevoegd aan elke autohuurreservering met een ophaaldatum na 1 juli 2021. Toegang tot de persoonlijke Sunny2go omgeving gaat via de link of QR-code die op de eerste pagina van de autohuurvoucher staat.
De webapp is gemakkelijk te gebruiken op smartphone en is beschikbaar tot het einde van de huurperiode. De conciërgeservice is dagelijks van 09.00 tot 18.00 uur te bereiken.