
Prijsvrij Vakanties opent opnieuw de deuren van het ‘meest unieke hotel’ van Nederland: The Grand Kuip Hotel.
Slechts één keer eerder kreeg een gelukkige supporter de kans om hier te overnachten. ‘Wie altijd al heeft gedroomd van een nacht in De Kuip, maakt nu echter opnieuw kans om deze iconische plek , het kloppend hart van Feyenoord, op een wel heel bijzondere manier te beleven, zegt Prijsvrij Vakanties, sponsor van Feyenoord. Het gaat om een ludieke campagne met Gernot Trauner, Quinten Timber, Justin Bijlow, Quilindschy Hartman, Calvin Stengs, John de Wolf en Qucee. De winnaar (met introducé) wordt op zaterdag 10 mei ontvangen in de Prijsvrij Vakanties Business Unit, waar een panoramisch uitzicht op de heilige grasmat wacht. Eenmaal ingecheckt in dit unieke ‘hotel’, staat op een schitterende externe locatie een stijlvol diner te wachten. Na afloop hiervan voert de weg weer terug naar de ‘hotelkamer-voor-één-nacht’, middenin een van de meest geroemde stadions van Nederland. Na een welverdiende nachtrust in het stadion, waar ook dit seizoen weer de nodige memorabele wedstrijden zijn gespeeld door Feyenoord, begint de volgende dag vol spectaculaire activiteiten. De gasten van The Grand Kuip Hotel krijgen een unieke kijk achter de schermen van dit iconische stadion met een stadiontour. Aansluitend wordt een heerlijke lunch geserveerd, belooft Prijsvrij. Als kers op de taart krijgt de gelukkige winnaar ook nog twee tickets voor de wedstrijd Feyenoord-PSV, die in het stadion wordt gespeeld. ‘Een onvergetelijke ervaring voor iedere Feyenoord-supporter.’ De vorige editie van The Grand Kuip Hotel was een groot succes, met meer dan 40.000 aanmeldingen. |
Geef een reactie