
Onder het motto ‘Ondertussen in…’ is TUI een campagne gestart op de grote treinstations in Nederland en België. Op grote schermen zijn bewegende vakantiebeelden te zien van een zonnige bestemming, die zijn gemaakt door bekende influencers. Zij geven hiermee een ‘live’ inkijkje van een vakantiebestemming waar ze op dat moment zijn of net zijn geweest.
Hiermee wil TUI mensen die het herfstweer hier helemaal zat zijn, verleiden tot het boeken van een vakantie. Het zijn authentieke vakantiebeelden, close-up en vanuit de persoon gefilmd. De combinatie van de woorden ‘Ondertussen in…’, het bewegende beeld en het actuele weer is onderscheidend en maakt het écht. Zegt TUI.
‘Je krijgt het gevoel dat je even mag meekijken en voelen hoe het ter plaatse is. En tegelijkertijd krijg je de feitelijke informatie van de bestemming, de reisafstand en de prijs.’
In Nederland worden op digitale abri’s beelden getoond van Curaçao, Kaapverdië, de Malediven en Gran Canaria. De lokale temperatuur wordt daadwerkelijk live ingelezen vanaf een weersite en verandert de hele dag mee.
‘Stel je rijdt op een regenachtige dinsdagochtend om half acht een treinstation binnen. Door een beslagen ruit zie je een zeer verleidelijk bewegend zonnig beeld op een bewegende abri. Zo creëren we relevante impact binnen onze doelgroep. Je wordt echt even meegenomen’, zegt Frans Leenaars, marketingdirecteur (CMO) van TUI Western Region. (Foto TUI).