
Het bij Nederlanders immens populaire Chogogo Dive & Beach Resort is feestelijk geopend als eerste Time to Smile-accommodatie van TUI buiten Europa. Dit betekent dat het resort voortaan exclusief te boeken is via TUI en Kras.
Kras zal het complex niet onder de naam Time to Smile vermarkten, maar gewoon als Chogogo Dive & Beach Resort.
De exclusiviteit is een voorwaarde voordat een hotel omgeturnd kan worden tot een TUI-hotelmerk.
Time to Smile is een Nederlands concept, waarvan het interieur ontworpen is door Paul Linse. Met de opening van Chogogo biedt TUI nu negen selfcatering Time to Smile-accommodaties aan.
Ongeveer een derde van de units van Chogogo is al omgebouwd naar de nieuwe stijl. De rest van de bungalows, appartementen en studio’s volgt gedurende 2016. Ook de faciliteiten als zwembad, restaurant, bar en receptie zijn helemaal ingericht in de nieuwe Time to Smile-stijl.
Volgens TUI hebben Nederlandse reizigers een voorliefde voor appartementen en hechten zij daarbij veel waarde aan goede, lange bedden, een ruim balkon, inloopdouches, een moderne, goed uitgeruste keuken, een goede wifi-verbinding en – heel belangrijk – goede koffie. Met Time to Smile sluit TUI Nederland aan op deze wensen. Doelgroepen zijn koppels, gezinnen en vitale senioren.